2009. december 4., péntek

AVM a Tűzraktérben


Egy jól sikerült este

Megint régen jutottam hozzá, hogy írjak ide. Azóta két fontosabb esemény is történt.
November 27-n a TÁMOP konferencián vettem részt. Erről még írnom kell az FN-be is, majd akkor visszatérek rá.
December 1-én az AVM 15-22 óráig tartó rendezvényt szervezett a Tűzraktérben. Nagyon jól sikerült, sokat dolgoztunk érte, de megérte. Volt totózó a hajléktalanságról, folyamatos filmvetítés, irodalmi est színészek részvételével, ahol hajléktalan művészek verseit, novelláit olvasták fel, kiállítás szintén hajléktalan művészek alkotásaiból, beszélgetések meghívott vendégekkel a karitativitás és aktivitás témájában, valamint a squatolásról (házfoglalásról), aminek tőlünk nyugatabbra komoly hagyományai vannak.
Több feladatom volt az est során. Elsősorban mint videós rögzítettem az eseményeket, de vezettem a "Karitativitás vs. aktivitás" című beszélgetést is, valamint "élőkönyvként" is kikölcsönöztek.

Estére el is fáradtam, de egy igen jól sikerült rendezvényt zárhattunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése