2010. július 25., vasárnap

Művészetek Völgye, Taliándörögd


Nagyszerűen fejeződött be ez a hét, bár némi bepótolnivalóm lesz alvásból, mert azzal szűkösen vagyok.

Csütörtökon 9 órakor indultunk Budapestről barátaimmal, kolégáimmal, Pick Robival és ZoGeval, azaz Zoltán Gergővel. Első úticélunk Szentlászló volt, a Keke-Moto Farm, ahol egy motoros találkozón töltöttünk - sajnos - rövid időt. Este kilenckor indultunk Taliándörögdre, a Művészetek Völgyébe, hogy éjfélkor elindítsuk a többi rádióssal együtt a Közös Hullámhossz nevű rádiót, mely a Szabad Rádiósok közös adása. Másnap, pénteken, Pannonhalmára autóztunk, hogy egy nagyszerű koncerten vegyünk részt a Jazz-Teraszon. A Budapest Jazz Orchestra és Micheller Myrtil zenélt, énekelt. "Előzenekarként" Petruska András kiváló, sajnos rövid műsorát élvezhettük. Megint éjfél körül értünk vissza Taliándörögdre. Azóta itt vagyok, technikusként segítem a rádiót. Tegnap beüzemeltük a kapolcsi stúdiót is, most itt vagyok. Izgalmas, mozgalmas hét áll még elöttem. Fárasztó, de nagyon élvezem. Kiváló emberekkel dolgozhatok együtt, tanulhatok tőlük.

Sajnos a holnapi A Város Mindenkié gyűlésen nem tudok részt venni, de innen is kívánok jó munkát társaimnak, barátaimnak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése